2.22.2014

Suicide by Star






























Wzór galaktyki swoje chwile świetności ma już dawno za sobą, ale nie mogłam się oprzeć temu, aby przedstawić swoją wersję. Oczywiście to nie jest pierwszy raz, kiedy mam na paznokciach motyw galaxy, bo po prostu uwielbiam to, że za każdym razem wychodzi coś innego.
Nie mogłam się zdecydować na jedną wersję kolorystyczną, więc namalowałam na każdym paznokciu inną galaktykę, a dwie z nich zamknęłam w geometrycznym kształcie. Lubię, kiedy wzór na kciuku odznacza się od reszty, w zasadzie to odkąd odkryłam, że przez malowanie paznokci wyrażam jakąś cząstkę siebie to często każdy z nich jest inny, ale staram się, aby wszystkie były połączone tym samym motywem. Napiszcie czy macie tak samo jak ja czy jednak wolicie prostotę na paznokciach. Jestem ciekawa Waszych opinii J

.................................................................................................................................................................
Galaxy nails were on top so long time ago but I couldn’t stop myself from doing my own version of this pattern. It’s not the first time I’m wearing this design because I’m enchanted by the variety of the final results. Every person will get their own individual look. I decided to create different galaxy on each nail, and capture two of them in geometrical shape. I like when the thumb design stands out of other fingers. Honestly since I’ve discovered that doing my nails is the way of expressing myself I used to have different look on each nail linked only by the same motive. Write to me whether You are a fan of simple manicure or You like unconventional designs. Feel free to leave a comment! J ...................................................................................................................................................................



11 komentarzy:

  1. What a great idea - and beautiful nail art!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Thank You! It took me like a 2 hours but it was worth it! :)

      Usuń
  2. Lovely nails! :) That's a real art :D



    Wanna follow each other? :) Let me know,

    www.blogvivalavida.com

    Greetings from Slovenia :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudowneee! masz łady kształt pazurków ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Rewelacyjne galaxy, oczywiście lubię nietypowy manicure : z przyjemnością obserwuję :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. These are so beautiful. Thanks for dropping by and commenting on my blog :)

    Samantha
    Nail Art Couture

    OdpowiedzUsuń
  6. świetne galaxy!
    najbardziej podoba mi się to na palcu serdecznym i kciuku ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. A ja dopiero zamierzam zrobic galaktyke :D na paznokciach, bo tego jeszcze nie zrobilam :) Twoja -> sliczna masz cudowne paznokcie

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetny manicure. Oczywiście jestem za niekonwencjonalnymi pazurkami :3, próbuję eksperymentować ;).

    OdpowiedzUsuń
  9. Swietnie to wygląda, szczególnie mi się podoba kciuk :D spróbuję takie galaxy u siebie ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. So lovely accent nails are my favorites!

    OdpowiedzUsuń