1.31.2014

I just came to say HELLO !

Cześć!

Postanowiłam założyć tego bloga po tym jak uświadomiłam sobie, że prawie codziennie maluję paznokcie i szkoda, że kiedy zrobię coś kreatywnego jestem jedyną osobą, która to widzi. 

Mam nadzieję, że spodoba Wam się moja praca i zostaniecie ze mną na dłużej!
..................................................................................................................................................................
Welcome everyone!

I decided to create this blog after I've realised that I'm doing my nails almost every day and it is a pity that sometimes, especially when I had done something creative,  I am the only person who sees them.

Hope You’ll enjoy my efforts and stay with me !
..................................................................................................................................................................

Love Ola

2 komentarze:

  1. Witaj Olu :D Miło, że zrobiłaś ten krok :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Heeej:) bardzo dobrze zrobiłaś! fajnie jest mieć taki swój paznokciowy kącik :)

    OdpowiedzUsuń